REGULAMIN SKLEPU ONLINE
www.magdalenagil.pl
Regulamin obowiązuje od 05.04.2022 r
I Stosowane definicje.
1 Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.magdalenagil.pl za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów i Usług, dostępnych w Sklepie.
2 Sprzedawca – Magdalena Gil prowadząca działalność pod nazwą Magdalena Gil ul. Chopina 74 62-050 Mosina, e-mail: kontakt@magdalenagil.pl NIP 7772618643 REGON 521619443
3 Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady
korzystania ze Sklepu.
4 Polityka Prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane
dotyczą.
5 Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6 Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca
u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7 Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej
działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
8 Kupujący – zarówno Konsument, Klient, jak i Klient-Konsument.
9 Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych. Administratorem
danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca.
10 Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze
Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie
internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści.
11 Produkt – wszystkie produkty dostępne w Sklepie, jak:
a) Plik elektroniczny, w tym e-book – plik zawierający treść przeznaczoną do odczytu, dostępny do
pobrania po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. Plikiem elektronicznym jest e-book lub inny dokument,
który ma postać elektroniczną i nie jest zapisany na żadnym nośniku materialnym, w szczególności zapisany
w formacie PDF. Każdy plik elektroniczny w Sklepie zawiera opis tego w jakim formacie jest dostępny.
b) Kurs online – dostęp do materiałów audio i/lub wideo oraz plików elektronicznych dostarczanych na
platformie internetowej pod adresem: www.magdalenagil.pl, lub jako dostęp do grupy w serwisie
społecznościowym, który Kupujący uzyskuje na okres wskazany w wybranym Abonamencie lub
dożywotnio.
c) Konsultacja online – rozmowa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej
(Messenger, Zoom, Whatsapp, Skype). Czas trwania i zakres konsultacji online jest z góry określany przed
zakupem w Sklepie w opisie tego Produktu.
12 Abonament – opłata za określony czas korzystania z kursu online lub wykupionych treści cyfrowych. Okres
abonamentu jest każdorazowo wskazany w opisie Produktu.
13 Rękojmia – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub wadą prawną kupionego Produktu.
II Postanowienia ogólne
1 Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
2 Sprzedawca nie jest płatnikiem VAT.
3 Sprzedawca wystawia faktury bez VAT
4 Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty i Usługi wolne od wad.
5 Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
6 Dostarczenie Plików, Kursów online i/lub realizacja Konsultacji odbywa się poprzez Internet.
7 Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Usług,
zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
III Formy płatności.
1 Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
a) przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy nr: 33 1140 2004 0000 3502 8229 1446, mBank, Bankowość
Detaliczna BRE Banku SA w terminie [np. 3 dni kalendarzowych] od daty złożenia Zamówienia i umówienia się
na Konsultację.
b) Płatność elektroniczną poprzez sytem BlueMedia, Paypal, Blik
IV Zawarcie umowy sprzedaży.
1 Aby zamówić Produkt za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową www.magdalenagil.pl/oferta, a następnie wybrać Plik, Kurs online lub Konsultację online, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
2 W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
a) kliknięcia przycisku „Zamów“, gdzie następuje przekierowanie do platformy „1 koszyk“
b) postępowanie zgodnie z instrukcjami na platformie „1 koszyk“
c) wypełnienia formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
d) podanie adresu e-mail, do którego następuje przypisanie dostępu do Pliku, Kursu Online lub Konsultacji
online,
e) wskazania danych wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podania innych
danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
f) zapoznaje się z regulaminem i akceptacja regulaminu Sklepu,
g) potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub o
równoważnej treści.
h) Możliwy jest również zakup konsultacji online poprzez formularz kontaktowy i dokonanie płatności
bezpośrednio na konto firmy.
3 Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się
podsumowanie Zamówienia.
4 Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy
sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu.
5 Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która stanowi
oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Plik, Kurs online,
Konsultację. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od
Sprzedawcy.
V Termin realizacji zamówienia wg kategorii Produktu.
1 Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia na Pliki i Kursy online w następujących terminach:
a) przy płatności online dostęp do wykupionego Pliku lub Kursu online jest przyznawany automatycznie po
autoryzacji płatności. Kupujący otrzymuje e-mail z Plikiem do pobrania lub danymi rejestracji Konta na
Platformie. Pobranie Pliku i dostęp do Kursu online na Platformie jest nieaktywne do momentu otrzymania
płatności przez Sprzedającego,
b) w przypadku płatności tradycyjnych dostęp do Pliku lub Kursu Online nadawany jest w ciągu maksymalnie
[podaj np. 3 dni kalendarzowych] od zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
2 Zamówienia złożone na Konsultacje online dostępne w Sklepie realizowane są na zasadzie indywidualnego umówienia się Sprzedawcy z Kupującym.
VI Dostawa Produktów.
1 Produkty dostępne w Sklepie, w szczególności Pliki elektroniczne, Kursy online, nagrania konsultacji online są dostarczane
w formie elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Sklepie.
V Prawo odstąpienia od umowy.
1 Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
2 Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
3 Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wejścia przez Konsumenta w
posiadanie Produktu.
4 Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem np. wysłanie e-maila na adres kontakt@magdalenagil.pl
5 Konsument lub Klient-Konsument może wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta, ale nie jest ono konieczne.
6 Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7 W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klient-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą
tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
8 W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
VIII Wyjątki od odstąpienia od umowy.
1 W przypadku zamówienia Produktu, Konsument lub Klient Konsument, który pobierze Plik lub zaloguje się do Platformy lub skorzysta z Konsultacji online przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od zamówienia zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2 Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Klienta-Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
VI Zasady reklamacji na podstawie rękojmi.
1 Konsument lub Klient-Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi w okresie 2 lat od momentu wydania Pliku lub Kursu online w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną.
2 Konsument lub Klient-Konsument może złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia
zauważenia wady.
3 Wszelkie reklamacje powinny być wysyłane w formie pisemnej lub na adres e-mail Sprzedawcy.
4 Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez
Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub adres korespondencyjny.
5 Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
b.a imię i nazwisko Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres, kod pocztowy,
b.b nazwę zakupionego Produktu,
b.c opis reklamacji,
b.d datę ujawnienia się wady Produktu,
b.e potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności Konsument lub
Klient-Konsument może przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia,
potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
3 Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając
odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres (w tym adres e-mail).
4 Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt odesłania reklamowanego Produktu,
niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z tytułu rękojmi.
VII Ochrona danych osobowych
1 Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2 Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane
dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
3 Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących w związku z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych
(RODO) zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://magdalenagil.pl/polityka-prywatnosci-2/
4 Polityka prywatności reguluje zasady przetwarzania danych związanych z
A.a składaniem i realizacją Zamówień w Sklepie,
A.b dokonaniem oceny Sklepu, Produktu,
A.ckontaktowaniem się Kupującego ze Sprzedawcą za pomocą formularza kontaktowego, jak i telefonicznie lub
mailowo na bezpośrednie adresy Sprzedawcy podane na stronie Sklepu.
I Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług.
1 Do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
a urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
b odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Internet Explorer,
Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od
wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub
nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie
innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi
powyżej.
c aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości
pocztowych przez Kupującego.
2 Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i jego Produktów i Usług zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta
Kupujący posiadało w szczególności:
b.f aktualny system antywirusowy,
b.g skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
b.h zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą
bezpieczeństwa,
b.i aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,
b.j oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF oraz w zależności od specyfiki wybranego
Produktu do odczytu format, jak .EPUB, .MOBI, .docs, .xls.
3 Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
4 Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań
technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
II Formularz kontaktowy
1 Sprzedawca umożliwia Kupującemu wysłanie zapytania przez Kupującego do Sprzedawcy za pomocą dedykowanego formularza na stronie Sklepu.
2 Korzystanie przez Kupującego z Formularza jest dobrowolne.
3 Poza formularzem Sprzedawca udostępnia Kupującemu na stronie Sklepu także numer telefonu oraz adres e-mail, na który Kupujący może się kontaktować ze Sprzedawcą.
4 Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
VIII Autorskie prawa majątkowe
1 Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega
ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
2 Autorskie prawa majątkowe do Plików i/lub Kursów przysługują Sprzedawcy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom.
3 Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
4 Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
5 Kupno Pliku lub Kursu online nie przenosi na Kupującego autorskich praw majątkowych ani osobistych do tych
Produktów. Kupujący może korzystać z niego wyłącznie dla własnych potrzeb.
6 W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do Pliku lub Kursu online osoba, która dokonała naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej .
7 Prawa autorskie do Pliku lub Kursu przysługujące Sprzedawcy podlegają ochronie prawnej, a wyłącznym ich dysponentem i uprawnionym jest Sprzedawca.
8 W szczególności Kupującemu nie wolno:
A.a Usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesione na Plik lub Kurs online.
A.b Zwielokrotniać Pliku, Kursu online lub dokonywać jego rozpowszechniania, zarówno w formie drukowanej,
jak i elektronicznej.
A.c Udostępniać Pliku lub Kursu online innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
A.d Najmować i użyczać Pliku lub Kursu online, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
A.e Ingerować w treść i zawartość Pliku lub Kursu online.
IX Platforma ODR.
1 Platforma ODR (Online Dispute Resolution – ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór.
2 Platforma ODR jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?
event=main.home.show&lng=PL
3 Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegia, Islandia, Liechtenstein.
4 Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
5 Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
X Postanowienia końcowe
1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
2 Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego. Konsument ma ponadto prawo do wytoczenia powództwa według przepisów o właściwości przemiennej.
3 Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Produkt Kupującemu.
4 Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
5 Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk
6 Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sprzedawcy.
7 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
8 Nowy lub zmieniony Regulamin wchodzi w życie po 14 dniach od publikacji na stronie internetowej Sprzedawcy